poniedziałek, 26 listopada 2012

Nie ma lekko, podaj dalej :)

E, przesadzam, obdarowywanie kogoś jest lekkie miłe i przyjemne :)
Zostałam obdarowana, przez Devorgillę, więc teraz zgodnie z zasadami PODAJĘ DALEJ.
A co podaję? No nie wiem jeszcze co, ale jestem bliska wymyślenia :).
Ponieważ dzierganie idzie mi jednak najlepiej (nikt nie chciałby NIC narysowanego przeze mnie, zapewniam :DDD), to będzie to coś zrobionego na drutach. Ale uwaga, trzeba potem podać dalej coś zrobionego przez siebie.
Pierwsze dwie osoby, które wpiszą się pod tym postem, dostaną ode mnie to coś i mają prawo wybrać sobie kolor. Także proszę bardzo, można od razu deklarować :) Lojalnie uprzedzam jednak, że w tym tygodniu z produkcją się nie wyrobię i prezenty będą w pierwszych dwóch tygodniach grudnia. Ale będą!


A od Doroty dostałam bardzo zmyślny szaliczek, o taki:

                                     

Szaliczek jest bardzo praktyczny, bardzo mi się podoba to przewlekanie, nie ma grubych supłów, jest ekstra. Kolor jeden z ulubionych włóczka też trafiona, jednym słowem bardzo udany prezent.
DZIĘKUJĘ :)


5 komentarzy:

  1. ja chcę ja chcę! :)
    mam pech a w loteriach i candy to chociaż może u Ciebie mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, mówisz-masz :)
      Zaproponuj kolor, jeśli chcesz i będę myśleć.

      Usuń
    2. super! :D
      to ja proponuje trzy kolory do wyboru (kolejność według priorytetu :D):
      1. czarny
      2. szary
      3. granatowy

      już się nie mogę doczekać :D

      Usuń
  2. o, to ja też chcę:))
    dla ułatwienia - szare:D albo czerwone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że szary ma powodzenie :D
      Dobra, będzie szary!
      Dam znać jak będzie gotowe.

      Usuń