niedziela, 5 czerwca 2011

Kwiatki z alpaki

Na przekór upałom powstała chusta z alpaki.





Wzór Celandine, oczywiście z Ravelry, włóczka Alpaca Artesano (4ply) kol. 0785, druty nr 4. Zużycie: niecałe dwa motki. Włóczka blokuje się świetnie, tylko na pewno przez początkowy okres użytkowania będzie "zrzucała" włoski :)
Ta zasadniczo jesienna chusta powstała z uporu i przekory, bo najpierw zrobiłam letnią wersję z cotton viscose Dropsa (zdjęcia poniżej, w fazie spięcia szpilkami), ale nie efekt końcowy nie był zadowalający, bo włóczka była za ciężka (może powinnam była wziąć jeszcze grubsze druty) i kwiatki się chowały pod spód.


p.s. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, czytam je i jest mi bardzo miło.

11 komentarzy:

  1. Córeczko Kochana, jak to nasza Ulesia mówi- cud, miód i orzeszki:)
    Pięknościowy, a że z Alpaki no cóż, latem też bywa chłodek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alpaka ma coś takiego w nazwie, że jakaś kwiatowa jest. Pewnie te wełniste zwierzaczki pożerają kwiatki? Albo co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sie co przejmowac porami roku i dostosowywac na sile projekty. Sa checi trzeba to wykorzystac. Chusta z alpaki jest cudna, tej drugiej tez nic nie brakuje. Poprostu sa wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna chusta. Wzór kwiatkowy jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, bardzo subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta,w czwartek ma się we Wrocławiu ochłodzić:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze takiej jeszcze nie widziałam.Oryginalny ten wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześc Scrip...udały ci sie obie...

    OdpowiedzUsuń
  9. No po prostu jest piękna!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne chusty i jednokolorowe co dodaje piękna. Spróbuję zrobić coś podobnego bo już jadą do mnie druty z żyłką https://alewloczka.pl/pl/c/Druty-z-zylka/12 i wezmę na pierwszą pracę właśnie zrobienie chusty z włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat z alpaki dawno już nic nie robiłam i chyba będę musiała powrócić do tego materiału. Chociaż na ten moment najbardziej odpowiada mi tkanina z https://dekoma.eu/pl/ i jestem zdania, że właśnie tak duży wybór i wysoka jakość materiału oczywiście do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń